Dag 04 – Mina vänner

Mina vänner, mina fina älskade vänner!

Det finns inga ord som kan beskriva vad de betyder för mig. Tyvärr säger jag nog inte det till dom tillräckligt ofta.

För ett år sedan hade jag en massa ”vänner”. Det var alltid en jävla massa drama och skitsnack fram och tillbaka. Jag fick nog och gjorde en rejäl rensning. Jag sorterade bort alla enegitjuvar och nu mår jag bättre än någonsin.

Jag råder alla som befinner sig i samma situation att göra det samma!

Kvar har jag en ganska liten men mycket trogen skara. De som blev kvar var de som jag känt sen barnben. De jag vet att jag kan ringa mitt i natten om det skulle behövas. De jag vet skulle släppa allt i samma sekund om det krävdes. De jag vet alltid kommer finnas vid min sida och älskar mig för den jag är. Och jag skulle naturligtvis göra desamma för dem.

Så till mina vänner: Jag älskar Er!


Puss&Kram/Michaela